Sprzedaż, psychologia, kompetencje społeczne

Kelner obsługujący w sposób błahy, bez okazania gościom szczerego zainteresowania nie będzie dobrze zapamiętany. Dlatego warto zaszczepić w sobie odpowiednie nastawienie i zapamiętać kluczowe w budowaniu relacji wskazówki. Dodatkowo warto umieć nienachalnie sugerować wybór wysokomarżowych produktów, proponować dodatki dla ulepszenia wyboru gościa.

Kurs sprzedaży zawierający podstawy psychologii będzie próbą zawładnięcia opinią gościa i zaskarbienia sobie jego sympatii. Sprzedaż sugestywna nie jest trudna jeśli kelner jest świadomy swoich zachowań.

  1. Psychologia procesu sprzedaży
  2. Źródła sytuacji konfliktowych i sposoby ich rozwiązywania
  3. Słownictwo i zwroty pomagające w sprzedaży
  4. Wyciąganie od gości dodatkowych informacji – sposoby zadawania pytań
  5. Sugestywna sprzedaż i jej praktyczne zastosowanie
  6. Negocjacje. Sposoby eliminowania zastrzeżeń konsumenta

Forma: wykłady, ćwiczenia, sceny na żywo
Czas: 1-2 dni
Cena: zapytaj o cenę

Program kursów kelnerskich dopasujemy dokładnie do oczekiwań uczestników
>>> Zobacz więcej tematów kursów